История поездки в Буковель на лыжи с Калина-тур

bukovelК сожалению состоянием на 11 февраля 2013 всё сложилось так, что за всю зиму мы с Анжелкой ни разу не выбрались покататься на лыжах. И тут от знакомых поступило заманчивое предложение исправить ситуацию и 14 февраля поехать на денёк в Карпаты. Единогласно было принято решение ехать в Буковель. Качество трасс и современные и удобные подъёмники подкупили нас и манили. Кроме того играла роль и цена — по условиям акции «Ранкова 2012-2013», при прокате снаряжения, покупке абонементов на день, если всё это сделать в будний день (пн.-чт.) до 08:59, предоставлялась скидка 40%. Чуть позже знакомые по объективным причинам решили не ехать (что было нам знаком, на который мы не обратили внимание!..) и дальше поездка планировалась на двоих.

На сатйе http://extreme.com.ua нашлось объявление турфирмы Калина-тур про организацию автобусных поездок в Буковель на один день (http://extreme.com.ua/forum/tury-transfery-i-poputchiki/9159-avtobus-lviv-bukovel-lviv-44.html#post202634). Фирма обещала 14 февраля доставить туристов к восьми утра на курорт за 100 грн. Уточняя наличие свободных мест в автобусе и цену за поездку, я узнал, что по четвергам цена, оказывается, 125 грн. Это был второй знак не связываться с Калина-тур… Который мы снова не заметили 🙂

Далее приведу мою форумную переписку с кем-то из представителей турфирмы. Но предварительно хочу предостеречь — моё мнение таково: имейте дело с Калина-тур только в крайнем случае, а еще лучше — не имейте с ней вообще никаких дел. Коллектив Калина-тур не знает что такое ответственность, порядочность, имидж, репутация и отзывы.

Цитата:
Сообщение от KALYNA (12.02.2013, 09:37)
Цього тижня автобуси Львів-Буковель будуть відправлятися :
14.02.2013. (четвер)
Вртість 100 грн. ( в обидва боки)
Cообщение от pierce (12.02.2013, 15:21)Доброго дня. Цікавить чи є ще вільні місця на 14.02.2013 ? Яка ціна для однієї людини?

Ответили в личку — 125 грн.

Cообщение от pierce (15.02.2013, 12:07)До відома бажаючих відпочити в Буковелі маю таку історію про поїдку 14.02.2013 з калина тур:

З самого початку поїздки було не приємно дізнатися, що попри заявлену на попередніх сторінках форуму вартість поїздки в 100 грн., калина тур за поїздку 14.02.2013 забажала 125 грн. Різниця не велика… але це був тільки початок.
Заявлено було, що автобус відправляється в 3 год., а прибуває в Буковель о 8 (в дорозі 5 год). Назад — в 17 і прибуває в 23 (в дорозі 6 год.)
Дорога до Буковелю через Рогатин — ГІВНО. Автобус приплентався на першу парковку в 09:11 (>6 год в дорозі).
Отже всі пасажири автобуса калини тур 14.02.2013 пролетіли як фанера над Парижем мимо акції «Ранкова 2012-2013: Придбайте до 08:59 абонемент на катання чи спорядження та отримайте суттєву знижку: у будні (понеділок — четвер) 40%». Отже через запізнення автобуса, який за домовленністю (ми вам гроші — ви нас доставляєте в Буковель о 8.00) повинен був приїхати о 8 год., всі його пасажири «влетіли» на 40% вартості катання і прокату спорядження . До всього цього в автобусі було дуже жарко…
Ніяких вибачень та компенсацій за такі «незручності» від калини тур поки що не надходило…

Сообщение от KALYNA (15.02.2013, 14:27)
Відповідь для Вельмишановного туриста з автобуса Львів-Буковель 14 лютого:
«Калину» знають у Львові майже усі лижники , знають не тільки позитивні , але й негативні сторони переїзду автобуса Львів-Буковель.Стосовно звинувачень:
1) Очевидно турист поїхав вперше на Буковель , бо усі давно (два роки) знають , що вартість проїзду у четвер 125 грн.
2) Дорога на Буковель Жахлива і у офісі ми майже усіх попереджуємо , що приїзд є не регламентований. Чому турист не написав , що у Франківську уже по вині туристів на санітарній зупинці автобус стояв Аж 45 хвилин!А тому вибачаємося перед Вельмишановним паном лише за те , що у автобусі було жарко (працював з перебоями клімат-контроль )
З повагою «Калина»

Сообщение от KALYNA(15.02.2013, 14:27)
Відповідь для Вельмишановного туриста з автобуса Львів-Буковель 14 лютого:
«Калину» знають у Львові майже усі лижники , знають не тільки позитивні , але й негативні сторони переїзду автобуса Львів-Буковель.Стосовно звинувачень:
1) Очевидно турист поїхав вперше на Буковель , бо усі давно (два роки) знають , що вартість проїзду у четвер 125 грн.
2) Дорога на Буковель Жахлива і у офісі ми майже усіх попереджуємо , що приїзд є не регламентований. Чому турист не написав , що у Франківську уже по вині туристів на санітарній зупинці автобус стояв Аж 45 хвилин!А тому вибачаємося перед Вельмишановним паном лише за те , що у автобусі було жарко (працював з перебоями клімат-контроль )
З повагою «Калина»

Сообщение от pierce (15.02.2013, 15:01)

Ну хоча б за не справний клімат-контроль Я ОДИН!? отримав вибачення…

Почнемо:

Як би я звинувачував калину тур — я б це робив не через форум, а через управління захисту прав споживачів (Адреса: місто Львів, просп. В’ячеслава Чорновола, 59. Тел.: (032) 231-90-81, 231-83-63).
Зараз я нікого ні в чому не звинувачую, а лише констатую факти.
Для людей, які вирішать скористатися послугами калини тур, вони будуть корисними і цікавими. А факти такі:
1. Я передивився сторінки форуму з 40 стор. Ніде не зустрічається цифра 125 грн. У всіх повідомленнях про поїздку 14.02.2013 фігурує ціна 100 грн. Ось приклад від 05.02.2013, 11:00:

Цитата:
Сообщение от KALYNA
Цього тижня автобуси Львів-Буковель будуть відправлятися :
07.02.2013. (четвер)
09.02.2013. (субота)
10.02.2013. (неділя)
та починаємо набір туристів на святкування Дня Валентина 14.02.2013.
Вртість 100 грн. ( в обидва боки)

Риторичне питання — як з цього повідомлення (і інших подібних) можна зрозуміти, що ціна в четвер — 125 грн.?

На рахунок першої поїздки — помиляєтесь. В Буковелі я не в перший раз (завжди їздив машиною). Але вперше я поїхав в Буковель на автобусі. Нажаль це був автобус від калини тур і всі плюси поїздки перекрилися її мінусами. До позитивних і негативних сторін поїздки на автобусі додалося негативу від рівня обслуговування і реакції на критику від калини тур («сурприз» з ціною, несподіване запізнення, сприйняття мого повідомлення до можливих майбутніх клієнтів про фактичний стан речей за якісь звинувачення).

2. Особисто мене ніхто не попереджав про те, що приїзд не регламентований і розраховував я на те, що прочитав тут на форумі (наприклад від 11.02.2013, 12:57):

Цитата:
Сообщение от Бойко
Цього тижня автобуси Львів-Буковель будуть відправлятися :
14.02.2013. (четвер)
16.02.2013. (субота)
17.02.2013. (неділя)
та починаємо набір туристів на святкування Дня Валентина 14.02.2013.
Вртість 100 грн. ( в обидва боки)

Відправляємося зі Львова о 3.00 годині ночі від базару «Добробут». Прибуття в Буковель о 8.00 год.

Тут не написано «приїзд орієнтовно о 8 год». Чи не так і я помиляюсь?

Цитата:
Сообщение от KALYNA
Чому турист не написав , що у Франківську уже по вині туристів на санітарній зупинці автобус стояв Аж 45 хвилин!

3. Особисто я проспав дорогу від Бібрки до Яремче. Але напишу… Напишу про зупинку у Франківську (від сусідів дізнався): на заправку приїхали десь о 06:30 і простояли хвилин 20.

Напишу, що як пасажир я ніяким чином не міг вплинути ані на якість дороги, ані на кількість і час зупинок, ані на маршрут і швидкість руху автобусу.

Напишу, що у Франківську на запитання одного з пасажирів до водія чи ми встигнемо, водій відповів, що звісно до 9-ї встигнимо! Тоді і стало відомо, що цей водій перший раз їде цим маршрутом і планував прибути о 9-й!?… Напишу про те, що водій дзвонив (комусь з калини тур?) і казав що дзвонить без претензій, але більше за цим маршрутом (своїм автобусом?) не поїде.

Напишу, що як клієнт, всі збов’язання я виконав і сподівався на виконання зобов’язань фірмою калина тур перед мною та іншими клієнтами — доставкою в Буковель о заявленій годині — 8 год. (з огляду на відсутність 14.02.2013 р. форс мажорних обставин).

Заключення:
На що я розраховував, як клієнт калина тур: на те, що заплативши 100 (потім вже і 125 грн.) за поїздку Львів-Буковель-Львів, калина тур привезе мене в районі 8 год. у Буковель.
Що я отримав, як клієнт калини тур: попри заявлені на сторінках цього форуму (з 40 стор.) ціни у 100 грн., я заплатив за поїздку 125 грн. Замість 8 год. в Буковель мене привезли о 9 год. 11 хв.
Чого б мені хотілося, як клієнту калина тур 14.02.2013: щоб власники, директори, працівники калини тур прочитали про такі поняття, як імідж, репутація, зобов’язання, критика, звинувачення, відгуки, клієнти та постійні клієнти. Щоб повідомлення про ціни та час прибуття були більш конкретними та не мали неоднозначностей (чи містили мінімум неоднозначностей).
Я згоден, що не завжди буває так, як планується. Що світ навколо нас не стоїть на місці і т.д.

Прошу дати відповідь на дуже важливе, як на мене, питання — скільки разів рейси калини тур Львів-Буковель протягом зими 2012-2013 рр. приходили у Буковель пізніше 08.30-08.40? Пізніше 09:00?

І з огляду на все вищенаписане, вважаю, що фірмі, яка піклується про свій імідж, про свою репутацію, про якість виконання своїх зобов’язань перед клієнтами та постійними клієнтами, про те, щоб клієнти ставали постійними, а постійні клієнти такими ж залишались і надалі, фірмі, яка готова розвиватись і ставати краще, в описаній ситуації необхідно:
1) зв’язатись з клієнтами та вибачитись за незручнотсті (контактні данні напевно ж є?);
2) запропонувати адекватну компенсацію (для прикладу — повернення грошей (частини), запропонувати клієнтам безкоштовну поїздку (чи зі знижкою) на зручну для них дату, …)
3) тур. фірмам необхідно цінувати не гроші, а клієнтів. Будуть вдячні клієнти — будуть і гроші.

Чи готові керівники калини тур визнати прорахунки в роботі, адекватно сприйняти критику й адекватно «розрулити» ситуацію? Чи в усьому, що я написав, винні клієнти?..

Сообщение от KALYNA (15.02.2013, 15:30)
Ми ще раз вибачаємся перед усіма туристами маршруту Львів-Буковель 14 лютого!
На запитання про пізній приїзд до Буковелю ,констатуємо , що у 60 відсотках по теперішніх умоваг дороги ми не встигаємо на визначений час.
Сильно ображеного туриста просимо підійти до нас у офіс для офіційного вибачення перед ним. (До речі, особисто вам була дана відповідь про ціну трансфера на четвер у темі «Автобус на Буковель та Драгобрат», прочитайте за 12 число) ,
Ми є такі , як ми є. Ви не задумувалися над тим, чому тільки ми і фірма «Барви» продовжує підтримувати цей маршрут???
Дякуємо усім , хто нас Розуміє.
Сообщение от KALYNA (15.02.2013, 15:30)
Цього тижня автобуси Львів-Буковель будуть відправлятися :
16.02.2013. (субота)
17.02.2013. (неділя)
та починаємо набір туристів на святкування Дня Валентина 14.02.2013.
Вртість 100 грн. ( в обидва боки)
Відправляємося зі Львова о 3.00 годині ночі від базару «Добробут». Прибуття в Буковель о 8.00 год.
Відправлення з Буковеля о 17.00 год.
Повернення у Львів до 23.00 год.
Маршрут по Львову: вул.Чорновола «Арсен» — «Добробут» — Привокзальна –
Куьпарківська – Наукова – Сихів. По маршруту зупиняємося і забираємо
людей.

Знову забули додати, що «Прибуття в Буковель о 8.00 год.» НЕ ГАРАНТУЄТЬСЯ та існує 60% ймовірність того, що привезуть вас з запізненням.
Тому раджу всім у взаємовідносинах з калина-тур обговорювати всі можливі нюанси. А ще краще — шукати альтернативні варіанти добирання, де поважають клієнтів, а не тільки гроші.

 

 

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
При желании и возможности Вы можете поддержать автора монетой:

— при помощи перевода на карту ПриватБанка
5168755619431154

— при помощи Bitcoin:
1NUMrjo1ti761vr66AswN3CAwyziQdCnA9

— при помощи WebMoney
Z275922463565
R185535729473
U377508378712
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

2 thoughts on “История поездки в Буковель на лыжи с Калина-тур

  1. ольга
    28.05.2016 at 20:21

    там все расписано по минутам. менеджер фирмы на звонки не отвечала. а потом просто сбрасывала звонок…. причем звонила экскурсовод и я организатор группы. через минут 25 ответили и сказали что у нас есть экскурсовод пусть и решает вопрос…. ели упросили присоединить нас к небольшой группе и только так мы смогли попасть на экскурсию. еще и в замке постоянно нас подгоняли хотя мы купили экскурсионный билет и входные билеты…. ЭТО ВСЕ УПУЩЕНИЕ ФИРМЫ, НЕ СЕРЬЕЗНО ,,,,

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *